heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

asså gosh! kan inte fatta att jag åker snart. inatt, typ halv 3 drar vi mot arlanda. woohohohho. jag micke och dempa i samma bil. ja kommer vara så jäkla taggad. jag och mina tio kompisar kommer äga hela flygplanet och hela ön, haha. dör. jag längtar så förjävligt. men samtidigt är jag fett nervös. jag har inte packat. jag ska åka utam min mamma, som alltid har koll på allt. nu måste jag sköta alla pengar, pass, biljett, allt. åh usch. men det kommer gå bra. emma är ju lite av ett kontrollfreak så hon kan vara min mamma och sköta allt viktigt, haha.
nej ska gå upp nu och ta mig till stan. kanske ska till frissan, vi får se vad dom säger. sen måste jag hem och packa för att åka in igen på dendär jäkla undersökningen, haha. varför tackade jag ja? fast får iofs 400 spänn för att snacka lite, så kanske är värt de ;) SE YAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0