Hey bloggi. Längesen jag skrev, ja vet. Då...

retrocamera_shot (MMS)

Hey bloggi. Längesen jag skrev, ja vet. Dåligt av mig. Eller var det de? Minns inte när jag senast blogga, haha. Men ja, de har varit skola och dans och Dennis och ja, så har jag helt enkelt varit för trött. Är iallafall påväg hem från dansen nu. Dötrött. Första gången på house of shapes. Det var nice. Jobbigt. De gick helt ok. Det var ju liksom folk som dansade i kühlers bästa team när dom och jag var små/liten. Dom var bakgrundsdansare på småstjärnorna och sånt. Jag var så avis, haha. Så dom lär ju vara fett med bättre en mig nu. Menmen, jag klarade mig rätt bra. Kul vare iallafall. Ska hem och duscha nu och sen däcka direkt. Fett skönt. Juste, har fått min vita iPhone idag. Wehå, så nice. Dock har jag varken......"fixat den" med datorn och så eller aktiverat simkortet. Hann inte idag så de får bli imorn. Längtar, haha. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0