I've never been afraid of the heighest heights

sitter och läser massa bloggar och kollar tv. slapp dag liksom. så jäkla välbehövligt, haha. gick ut för att sola förut, men då kom det bara massa gråa moln och skit så pallade inte. brännan håller ändå på att försvinna redan, och kommer inte bli så mycket bättre av sverige-solen direkt.
min mobil har dött och jag orkar inte leta fram laddaren i min stökiga resväska, haha. det är kaos i den eftersom jag var tvungen att packa upp den igår på arlanda. när jag kom till zakynthos hade min resväska gått sönder. den hade spruckit i ett av dom nedersta hörnen, så jag klagade igår på arlanda. tänkte att man kunde få lite ersättning liksom, det var ju bara en liten skada. men hon i disken tyckte att det var en STOOOR skada, för väskan var ju förstörd, så jag fick en ny, direkt på plats, haha. hur enkelt som helst. den var mycket snyggare och tillochmed lite större. hur bra?!?!?!? så fick kasta över alla saker i den nya väskan och lämna den trasiga där. men det var nice!
ska ta en dusch snart och smörja in mig riktigt jävla ordentligt. direkt när man sätter sig på flyget hem så blir man ju dödstorr av den konstiga luften, så ja, det är riktigt illa nu på en del ställen. färgen lossnar ju!
SEEEEEEEEYAAAAAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0