lev livet fullt ut

woohooo, nu har typ alla bilder från zakke kommit upp på facebook. säger bara: HA HA! så jävla sexiga. eller??????? näe, dom flesta är fan jäkligt fula, iaf på mig. men vad gör det? orka vara snygg hela tiden. dessa bilder kommer ju vara roliga att titta på om 20 år, dom kommer glädja andra och folk ser att vi har haft kul på resan iaf. woohohohoho, så jävla awesome, haha. sitter vid mammas dator så orkar inte spara ner alla bilder och lägga upp dom, så antingen gör jag det när jag sitter vid min, eller när jag har pallrat mig hem till människorna med bilderna och snott över dom på ett usb-minne. men ni som känner mig kan ju kolla fb bara. haha så jäkla nice. kommer skratta åt dessa bilder livet ut! så jävla bra resa!

ett exempel på vad det finns för bilder på mig, haha! vafan man måste ju bjuda på sig själv också. som jag sagt förut, live like there´s no tomorrow! då får man vara lite osnygg ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0