nytt i rummet.

tjeni! första 'riktiga' skoldagen idag kan man väl säga. gick bra. började halv tolv och hade 2 lektioner, men satte ihop den till en typ, eftersom det var med samma lärare och vi bara pratade lite inför UF mm. helt ok soft.
när vi slutat så åkte jag till stan. skulle köpa en skinnjacka, men den hade inte kommit. buhu. blev ledsen. träffade dennis och hans kompis jonte. gick runt och kollade lite. drog hem. fick med mig en jeansskjorta hem. velat ha en länge. hade en.....vad ska man kalla det? värdekupong? ah iaf, sån man får när man samlat bonus med club-kortet. så jag handlade upp den. great!

väl hemma har jag käkat middag, varit ute med milton, duschat, softat och nyss skruvat ihop mitt nya sminkbord. åh så fint de är. helt amazing!
nu ska jag packa idrottskläder och sånt tills imorn, sen blir det läggdags. POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0