shorts eller inte?

har läst alla 52 blogginlägg på bloglovin nu. börjar bli lite trött. hoppas jag kan somna sen när jag väl bäddar ner mig.
funderar lite på om man kan ha shorts imorn. det står på smhi att det ska bli 17 respektive 20 grader och mulet. och jag säger ju alltid att över 15 grader är shorts-väder. och det tycker jag. det känns ju så jävla ruttet att börja använda jeans igen. redan. jag menar, de är ju fortfarande augusti! men om det börjar regna är det rätt oskönt med shorts. men äh fan, jag tror det blir shorts. så kallt kan det ju knappast bli. men folk kommer väl tycka jag är knäpp om jag är den enda med shorts. fast det lär jag inte vara vah!?!!?!!!!!!!!! det är ju sommar fan! heheheehe.
nej nu blir det läggdags. sweet dreams kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0