sista året har börjat.



wehå, mitt schema är awesome. ni behöver inte bry er om de stora blocken 'temadag', de är inget vi har hela tiden. så woouuhoouuuhohih. det är fan soft. imorse när vi fick schemat för hela klassen dog jag lite. såg ut att ha blivit sämre än vad det var innan, eftersom de hade flyttat på lite lektioner, men icke sa nicke, det blev naiz! visst har jag lite stora håltimmar, men vad gör det? imorn börjar jag 11:35 och på fredagar slutar jag 12:05. jag är lycklig! hoppas det inte blir några mer ändringar nu, inte några som gör det sämre iaf, haha. det är bra såhär.

skoldagen idag var ovärd, haha. vi började 08:30, pratade lite, fick en ny tjej i klassen, fikade, gjorde lite 'kluringar' och sen var det rast. väntade tills lunchen öppnade, åt en korv med bröd, slapp ha multimedia eftersom vi ändå bara skulle hinna ha 45 minuter. 3 och en halv timme tills nästa lektion börja. kul!!!!!!!!!!!! åkte hem till daniel. kollade film. tillbaka till skolan. kriminologi i en timme. bara snack. skönt. hejdÅ! så såg min dag ut, hehe.
men det var väl bra. dock var den fett jobbig ändå. man var helt slut när man kom hem. råkade såklart somna. inte bra inte bra.

nu ska jag lägga fram kläder tills imorn, sen koka te och kolla svenska hollywoodfruar. WEEEHÅÅÅÅÅ, som vi har längtat! LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0