sista dagen på sista sommarlovet.

ja, rubriken är sorglig men sann. vill nästan gråta. men nu är det trean som gäller, nu kör vi. taggar till studenten och allt, haha. det kommer bli ett bra år. och jag ska ha mvg i allt. ha ha ha! vi får väl se hur Det går.

sitter här i sängen, nyduschad med idomin på läpparna. awesome. dom är så torra, så tvingade mamma att köpa idag. sista dagen på sommarlovet har spenderats i stan med min baby. han kom hit igår kväll så mös vi tills vi somna. imorse tog jag en dusch och fixade mig innan vi drog till stan. han shoppade massor, jag köpte en ny kalender och ett pennfodral, haha. kul shopping. men hittade massa fint som jag ville ha.
har käkat mat från kolgrillen, gosat i soffan och fått massage nu på kvällen. rätt soft sådär. har kollat min mail för första gången på några veckor. behövdes. har också lärt mig att jag måste kolla den oftare, eftersom det fanns en del viktiga saker där. men jag hade ju faktiskt semester *låter lite vuxen sådär*
ska fixa över lite nya låtar till min mobil nu som ja kan lyssna på i mina nya rosa snygga lurar imorn, wehåååå!
sen måste jag kolla kläder och så tills imorn. sen sova. försöka iallafall. kommer väl somna runt 4 inatt, som vanligt innan skolstart. PUSS

söta killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0