TAGGAD SOM FASEN

tjeni! vill börja med att säga SORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRI till alla gulliga som langat kommentarer som jag inte svarat på. har inte varit inloggad på bloggen på jättelänge. förlåtförlåtförlåt. ska svara nu!

har skrivit lite packlista och börjat packa lite till zante idag. asnice. taggar som in i helvete. vi har redan planerat massa roliga saker vi ska göra där borta. det kommer bli grymt. så jäkla kul att vi är så många som drar också. tror de är mycket roligare än att dra typ 2-3 stycken. och så skönt att vi bor mitt i stan. man har hört många som varit utomlands som har blivit 'bortrövade' i taxin nu denhär sommaren. att taxichaffisarna har åkt nånannanstan, att dom rånat personerna, misshandlat mm. inte kul inte kul. så det är skönt att vi inte behöver åka taxi, speciellt på kvällarna/nätterna. åh det kommer bli så jäkla bra. gud vad jag längtar. kan inte fatta att de är en vecka kvar nu. om en vecka och några timmar sitter vi på arlanda och taggar, wiiihuhueuueueue. haha, jag är så glad.
men nu ska jag lägga mig och kolla justin beiber(?)filmen, haha. PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: ida

sv: haha okej , ja har döpt linnet till himmel linnet för ja känner mig som en ängel i de :O så underbart linne !

2011-08-01 @ 23:40:32
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0