the sky is blue today.

heje bloggi! hur mår alla idag? själv mår jag toppen! är lite trött bara. sitter och kollar epic movie och har nyss ätit tacos till middag (Y)

har gått på stan hela dagen. fick med mig lite saker hem. inte de jag hade tänkt från början, men ändå. det blev inte så mycket direkt, men välbehövligt vare! 3 par jeans, en svart t-shirt i snyggare modell och en beige mysig poncho. tog mig en smoothie nångång under shoppingturen också för att få lite energi. var så trött eftersom jag inte åt varken frukost eller lunch. fråga mig inte varför.

snart börjar fångarna på fortet och jag ska antagligen titta. har inget annat för mig och på teven gåre inget bättre heller. hörS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0