tjugonde augusti

sitter i vardagsrummet och softar med familjen. har nyss käkat äppelpaj som vår granne har bakat, och innan det en fet middag med kött, kyckling, ris och grillade grönsaker. riktigt gott.

idag har jag åkt runt med mamma och kollat lite saker. vi var i södertälje och kollade en möbel till mig. ett superfint sminkbord som vi antagligen ska köpa imorn. förhoppningsvis blir det inte så trångt som jag tänker. det blir nog skitbra!
köpte även 2 jackor till hösten. en pälsjacka och en lite tunnare svar, såndär ridjacka-modell. förut tyckte jag dom var grymt fula, men denhär var riktigt snygg, med bruna mockalappar på armbågarna. nice!
tog en fika gjorde vi också. fick med mig lite pennor och sudd hem också, bra att ha tills skolan börjar.
köpte en mysig filt till mitt rum också, haha.

väl hemma har jag gjort massa i mitt rum. eller mamma gjorde mest, haha. städade bort massa plock som stog framme, satte upp lite saker på väggarna och så. gosimys.

dempa kommer hit om ett tag, förhoppningsvis, så ska vi gosa lite. imorn ska vi nog dra till stan och inhandla lite viktiga saker. eller jag iaf. hörs då! POK

Kommentarer
Postat av: johanna

ingen orsak:)

2011-08-21 @ 01:56:54
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/
Postat av: Elin

Hejsan! Ville bara titta in och berätta att jag säljer bloggdesigner för endast 60 kr, och gör då designen helt efter dina önskemål. Kontakta mig om du är intresserad. Ha en bra dag! :)

2011-08-21 @ 11:32:40
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0