ZAKYNTHOS I MITT HJÄRTA!

heeeeeeeeeeeeeeej alla läsare. sorri för dålig uppdatering, men har ju varit på zakynthos en vecka nu. försökte skicka iväg ett mms till er, men det gick ej. tyvärr. men nu är jag hemma. fyfan säger jag bara. vilken galen vecka! jag vill bara tillbaka dit, nununu. kommer aldrig kunna förklara hur jävla bra det var. jag vill lägga mig och gråta av saknad, haha. det var typ 40 grader varje dag. vattnet var så sjukt fint, vi bodde jättenära stranden och partygatan. åh partygatan. all bra musik, alla människor, allt liv. allt var så taggmode. så jäkla bra! hotellet var fint (på utsidan iaf, haha) och poolen var stor. partykvällarna var awesome och drickan fett billig. allt var perfekt. eftermiddagarna på balkongen, med cider och lite chips. bara satt och snacka. bara var. bra musik ur högtalarna. ingen tid att passa. middagarna nere på stranden. så mysiga. så god mat. kvällarna ute. alla sköna människor. alla jägerbombs. after8-shottarna. strawberry daiquiri. underbart. det går inte att säga vad exakt som gjorde allt så bra, det bara var så. antar att det var mina tio underbara vänner. och värmen. och allt party! jag njöt som satan denhär veckan iallafall. en av dom bästa i mitt liv, helt klart. lovar att bjuda på massa fula bilder när jag fått dom av mina vänner, haha. enda gången jag använde min kamera var när jag skulle fota en bajshandduk i vårt rum, hahaha. säger ju att veckan varit galen. sålänge bjuder jag på lite låtar som från och med nu kommer ligga mig varmt om hjärtat livet ut. det var dom som spelades mest på zakkkke! POK

Glad you came
Where them girls at
Give me everything
Tonight (I'm fucking you)
Hello
Change the way you kissed me
On the floor
 Sweat  
One

Bredvid varje hjärta finns det en låtlänk, haha. fattar inte varför mina länkar blir osynliga :(((( menmen, dom går till spotify alltså, så tryck och lyssna! bezta låtarna.


Kommentarer
Postat av: emma

haha carro länkarna är osynliga för att du har en kod som gör dom vita ;) jag kan hjälpa dig med det om du vill :))))

2011-08-17 @ 20:51:36
URL: http://differentsound.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0