6 februari

hallå! har nyss käkat middag, varma mackor, mumma! kollade lilla jönssonligan också, riktigt trevligt.
har inte hunnit berätta om min helg än. drog ju till rasmus i fredags med johanna, lite party sådär. inget speciellt, men det va trevligt att träffa gamla vänner som va där. speciellt min bästis micke. hade saknat honom! vi hade ju massor att prata om! sen vare lite andra från gamla skolan och klassen och så.
vi drog hem rätt tidigt. skönt. la mig i sängen och kolla film. eller ja somnade efter en minut typ.
drog upp lördag morgon. skulle till mormor, men så blev det ej. åkte till ikea med mamma och syster. kollade massor, syster köpte lite saker tills hon ska flytta. såååft. käkade lunch och åkte hem. dennis kom, vi lekte lite och käkade middag och fixade oss. åkte till erik. lite party där med alla fina vänner. riktigt kul. vi spelade beerpong, massa kortspel och dansade hela kvällen. riktigt lökigt! va så lycklig när jag hoppade runt där på dansgolvet ensam med jenny till låten 'karatefylla' som gav massa minnen och skrek ut texten, och sen kom ellen in och hoppade runt med oss. fan vilket lyckligt tillfälle, haha! kom hem halv fyra med dennis, hoppade i säng och kolla film och mös lite tills vi somna. idag sov vi till halv ett, käkade frukost och kollade klart filmen vi somnade till igår. den va naiz!
han åkte hem, jag tog en dusch och käka och allt.
snart börjar solsidan så lägger upp lite bilder och sen drar jag. PUSSSS

fredagens outfit bestod av svarta jeans från acne, vitt spetslinne från h&m och röd kavaj från h&m, och lite smycken till det









kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0