avundsjukan som spökar?

om det inte vore för facebook hade jag glömt att det va alla hjärtans dag imorn. nej okej inte riktigt, men vafan, dom ända som skriver om alla hjärtans dag är alla singlar som bara klagar över att det finns. de är ju ni själva som gör en big deal av det. sluta gnäll förfan. ni låtsas va fett nöjda med att vara singlar men tydligen är ni inte de eftersom ni sitter och bölar om de på fb! man kan väl vara lika kärleksfull och romantisk vilken dag som helst på året. även om man ger nåt litet gull just denna dag. jag och dempa ska inte direkt ut och äta på restaurang och skit, de är bah muppigt. gör hellre det en vanlig dag!

men över till något annat. min syster fyller 21 idag. grattisgrattisgrattis. gud så stor hon är. vi firade henne imorse, sen åkte vi till skärholmen, ja köpte lite hemlisar, mötte dennis, så drog vi hem. bakade tårta, ja plugga lite och sen kom släkten. mysi. vi käkade god mat, jag skrattade med fia och vi kollade tjejer på facebook som vi hatar (bara för att dom är så snygga, heheheh). fast några fula också.
sen åt vi tårta och mös till solsidan. så roligt! släkten drog hem, dempa också, jag har duschat och nu ska sis öppna lite mer paket. trevligt! sen ska jag hälla i mig några liter cola och plugga spanska hela natten. roligt! wish me luck.
PUSSSSSSSSSSSss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0