bajsskitplugg

är på sjukt dåligt humör. har suttit och klippt ut massa bilder på olika färger nu, riktigt tråkigt och typ svårt. ja vettefan hur en färg ser ut när undertonen är både varm och kall. och så har vi inte ens ett vitt papper hemma, så rutttttttet. vad ska jag nu limma fast de på?!?!??!?! fan va allt går dåligt för mig. får ta me mig alla bilder till skolan och sno ett vitt papper där rå. och matten fattar jag ingenting av. fan asså. och de värsta är att alla andra verkar fatta allting :o ja vet inte ens när man ska använda alla olika formler. ååååååhåhåhåhå vad jag hatar skolan. men orkar inte bry mig nu. han i trean hade ju tydligen fått ig på alla prov och sen g på nationella och ändå klarat kursen. orkar inte stressa mer. de går som det går. och jag är 100% säker på att jag får ig, tyvärr. kan inte ha nån annan inställning just nu. hoppar in i duschen strax och sen bäddar ner mig. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0