första februari

idag har jag bara 2 lek´s i skolan, sköööööönt. samhälle och psykologi. och gissa vad det blev för lunch?! FISKPIIIINNNAR. som varje dag, typ. dööööör påre nu. kom på nåt nytt. kunde ändå knappt äta, har så ont i munnen. efter skolan så gick jag upp till mormor, käkade pannkakor och pluggade psyk. sen vare dags att åka till dansen. street vare idag och det va väl skoj. dock saknar jag styrkan. längtar till thomas (riktiga läraren) kommer tillbaka. han dödar oss med sin styrka (Y) han är best.
aja, drog hem, åt middag och semla till efterrätt. hihi. i min familj så låtsades vi faktiskt att de va semeldagen idag, så då fick vi äta. varför vet jag inte, men bryr mig inte heller. gott vare!
ska plugga mer psyk nu. prov imorn ju. nervo. tänkt om det är dödssvårt. börjar ett iaf så de är riktigt naiz. kan softa, duscha och fixa mig i lugn och ro. ska nog till stan efter det med johanna också. det är trevligt. så äre dans imorn igen, taggggg! men ska leta efter min sjal nu som är spårlöst försvunnen. heis!


daniel micke och tessi är coola. jag ligger och softar lite på sidan om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0