fredag

hallå där. orkar inte skriva något långt här. dagen va lång och tråkigt. hade ffs-prov som jag inte har nån aning om hur det gick på. vill knappt veta.
hade fredasmys med syrran, alla andra är borta. min pojkvän har övergett mig för att dra till norrland. schysst?!
ska strax gå ut med vovven en sista sväng med syster. sen blire att kolla prison break halva natten.
ska till fia imorn och fira henne. maskerad. vill inte. hatar att klä ut mig. ska typ vara prinsessa. fett ful. fett töntig.. faaaaaaaaaaan. JAG VILL INTE KLÄ UT MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aja, har inte mycket mer att skriva. är typ på dåligt humör också. vafan! HERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRå

sanna ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0