HEEEEEELLLLGGGGGG

tjena mittbena friendos. är på bra humör, till skillnad från imorse. hade inget att ha på mig så satt nästan och böla i sängen (pms:en som talade). drog på mig en stickad tröja, svarta jeans, boot och en halsduk och gick osminkad med håret i en fläta till skolan. rätt soft sådär. hade lite smycken så det blev lite roligare, men orkade inte anstränga mig. men nu äre helg och jag är glad, trots att jag är dödstrött och slutade halv fyra idag. redan mörkt ute och de va inte länge sen jag kom hem. har hunnit sätta på mig mjuksar och gosat lite med vovvisen. nu ligger han och sover PÅ soffkudden med sitt lejon. gullivovvi.
ikväll blire lite party tydligen med my friend johanna-banana. naizzzzz? jorå, ja antar det. länge sen jag partajjade, iaf med henne!
aja, ska väl ta en dusch strax eftersom klockan redan är fem. måste ju hinna fixa mig och käka och sånt också.
uppdaterar säkert senare! MUSS


världens bästa vovvi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0