helgen

tja! söndagkväll, helgen är slut men det gör inget för jag har ju lov. U N D E R B A R T!
helgen har spenderats med my love. han kom hit i fredags, vi kollade teve med mamma och käkade godis för att sen bege oss upp till min säng, kolla solsidan säsong 1 och sova. lördagen spenderades i sängen, typ hela dagen, med godis från gårdagen. mums. när vi väl pallrade upp våra feta arslen käkade vi lunch vid 4, haha. vi gjorde oss fräsha och snygga för att åka till mongoliska och käka middag. himla mys och riktigt gott. buffé vare ju också, käkade så mycket så jag dog. typ. fyfan! men de va värt de. åkte hem till honom och kollade film, gosade och sov. slagga rätt länge idag, käkade frulle och jag åkte hem. råkade köpa med mig två fina saker på vägen också, hehe. men de va jag värd, har inte shoppat på 2 månader typ. men london på torsdag, då jevlar.
kan visa er sen vad jag köpte, sitter just nu i vardagsrummet med mammas dator :)
har myst här hela kvällen med henne och käkade hämtmat. men det blev sallad från pizzerian faktiskt, nyttigt och förjävla gott faktiskt. hörs om ett tag igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0