jobb sökes

tror ni jag har börjat plugga än? hehe nej, de har jag inte. dålig. men har inte sidorna man ska läsa till svenskan, så lite svårt. daniel svarar inte på sms, tror han tränar. så chillar lite, letar lite jobb på internet och så. jag måste ha ett jobb. vill typ helst jobba på café, typ varannan helg bara. men ja, alla jobb jag hitta va typ heltid, man bah eeeeeeh okej har jag ej tid med. fan asså varför ska de vara så jäkla svårt att hitta jobb för. vill verkligen inte jobba på donken, men kommer väl va tvungen att söka där tillslut..............
men ska nog gå runt i lite affärer och sånt. men alla vill typ att man redan kan kassa och skit, och de kan inte jag så eh ah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aja, ska väl börja med lite spanska nu iallafall. seeeyaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0