köttigt

ahmajgad har inte bloggat på flera dagar. ni måste avlidit av längtan. ellerrrrrrrr?
har faktiskt inte haft tid. senast jag skrev va väl i.......tisdags? i onsdags va jag i skolan, sen hem en snabbis, pluggade svenska och spanska, drog till dansen, hem, käka, dennis kom och vi mös hela kvällen. eller ja, sov, eftersom ja kom hem vid nio.
torsdags, hade 3 prov i skolan. höll på att avlida. slutade halv 5. drog till stan efter, mötte syster och käka middag. åkte till dansen och körde stenhårt.
idag äre fredag och snökaos (Y) fick skjuts till skolan eftersom alla bussar va inställda som säkert alla vet. kom dit, hade ingen lek, drog till donken med daniel och ellen, softa där i en timme. ingen matte för de va typ inga elever där. softa i matsalen i nån timme. hade fek, snacka bara betyg och tjilla eftersom vi va 10 pers där. drog till ffs-lektionen som ja väntat på hela dagen. va inte så många där så hon sa att vi fick gå hem. fett ovärt att ens kötta till skolan. fick vänta på tåget i typ 40 min eftersom de va 1 timme och 20 min sent. naiz! kötta hem i snöhögarna från centrum. bussarna gick ju inte då heller. fan va jobbigt de va. värsta träningspasset. har varit ute med milton och slappat i sängen nu, sköööööööönt.
ikväll blir det förhoppningsvis att träffa pojkvännen om sl tillåter oss, och om dom är ännu snällare så pallrar vi oss till daniel också för mys med film vänner och chips, eller nåt. LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0