lite saker jag hatar

- att börja klockan åtta.
- att inte ha något att ha på sig.
- folk som glor på mig.
- folk som glor på mig på morgonen.
- folk som går sakta.
- folk som står still mitt i rulltrappan så man inte kommer förbi.
- försenade tåg och bussar.
- bussar som pyser när man går förbi så man blir jätterädd och hoppar till.
- matte c - prov som är jättesvårt.
- fiskpinnar.
- när dörren på bussen låter JÄTTEhögt när den öppnas så man blir döv.
- när bussen är full.
- folk som luktar rök.
- när man är dödskissnödig och inte kan springa till tåget för man har så ont i blåsan och man kissar på sig då.
- när man har en 3-timmarslek och huvudvärk och bara väntar på att få lov.
- när man inser att man inte kommer träffa sina vänner på tio dagar.
- när det blåser typ iskockor i ansiktet på en.
- när någon på bänken man sitter på skakar benen så hela bänken gungar.
- avstängda rulltrappor.
- gubbar som glor.
- när man inte kan stänga grinden och man är dödskissnödig.

ja alltså typ allt detta har min dag bestått av, så har typ hatat denna dag. fast en bra sak som hände var att vi fick tillbaka marknadsplanerna och jag fick mvg-. grymmmmmt! och nu är jag hemma och ska kolla nå bra program på teve eller så. och det är lov. så lycklig. så skönt. så efterlängtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0