på centralen

Sitter och fryser uppe på perrongen på centralen nu och väntar på tåget mot Gnesta. Vågar inte sitta där nere & inne för de va en äcklig vuxen blatte som ragga på mig. Langa mördarblicken och typ sprang där ifrån. Ja, som en del säkert förstod så ska jag hem till Dennis. Är ju ledig imorn, hehe. Soft! Har nyss varit på en underbart svettig danslektion. Riktigt kul. Hade ju Street idag på gympa också. Riktigt svårt och väldigt jobbigt. Man blev assvettig. Eller, hehe? Fett fula steg vi gjorde. Utom när vi gjorde egen dans. Våran va cool! Resten av skoldagen va bara riktigt tråkig med massa huvudvärk. Fast fick pannkaka till lunch, typ därför jag gick till skolan imorse. Aja nu kom tåget så ska spela mitt nya spel drop nu, fett roligt. Beroende. Heeeeeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0