pringles

godkväll!

igårkväll kom dennis hit. vi hyrde film som vi dock inte tittade på. vi laddade ner due date som dennis inte hade sett och kollade på den med en fet godispåse jag köpt. så ska det vara! vi somnade fett tidigt, båda två. utan att ha bäddat upp sängen, haha. runt 2/halv 3 vaknade jag och vi bäddade upp sängen och somnade om dirr.
vi vaknade tidigt imorse, ja runt tio faktiskt. degade kvar framför teven tills vi pallrade oss upp för frulle. gick ut på LÅNG prommis med vovven i det fina vädret. va faktiskt riktigt skönt och mysigt. kändes som fjällen (Y)
softade hemma, fick massage (förlåt att du inte fick nån tillbaka) och käkade lurre. han drog hem och jag tog en sväng på crosstrainern med lite styrka efter. så himla duktig tjej! vi fixade grönsaksdipp och bänkade oss i soffan. gott och nyttigt. och himla mys. länge sen hela familjen hade mys tillsammans.
just nu sitter jag dock i mitt rum och kollar nån film. ska nog sätta på OC, börja från box ett igen. har sett alla typ 16493855552350873 gånger, men det kan aldrig bli för många. har tappat bort box 3, när hon dör och allt :((((((( måste köpa ny. har inte råd. just nu. hehehehehe. eller ska jag läsa min asbra bok?! nej, blir nog OC, och lite chips kanske (a) är jag inte värd de?
HÖRS


likeit

Kommentarer
Postat av: julia

Jag visste inte att det fanns så där många sorter. Sjukt!

2011-02-26 @ 13:20:53
URL: http://juliabomans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0