TORSDAAAAAAAG

hann inte blogga igår eftersom jag åkte till stan med johanna direkt efter provet. mötte upp nattis, gick runt lite, käkade sushi och snackade massor. himla mys. saknar de gamla tiderna med tjejerna. drog till dansen, rockade fett och drog hem. tryckte i mig massa pyttipanna, tog en dusch, kokade te och satte mig och läste min engelskabok som vi disskuterade idag. det gick förövrigt toppen. typ.
lång dag i skolan idag, tråkig också. men har ju så fina vänner så jag klarar mig. fick dödsont i magen på sista lektionen så ska lägga mig och dö lite nu. om jag ändå kunde det. ska sätta mig och göra ett jävla collage till ffs-kursen imorn. orkar inte. usch & fy. ska nog göra lite oboy, riktigt sugen på det hela dagen.
HÖRRRRRRRRRRRRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0