hej igen

såri för lite dåligt update senaste dagarna, mene jag har ju faktiskt ett liv :)
denna vecka har det bestått av skola dans plugg, vänner och pojkvän.
har fortfarande inte berättat om lördagen. jag drog hem till fia där hon emma och nathalie va. sen kom elin också. vi fixade oss lite och drog till stan och bowla. blev upphämtade av en limousine. så jäkla nice. vit och stockholms längsta. satt och partade där i som fan, åkte runt i stockholm en timme typ. vi hade grymt kul. svägde förbi ett hemligt ställe för att softa i lite ferrarisar och lamborghinisar. coooooolt. helt nya och så jäääääääääääääkla snygga. och galet dyra......... vågade knappt röra dom, hehe. kanske går sönder. or not. men ja, limochaffisen varvade dom lite där i garaget också och de lät som fan. lätt att jag ska äga nån av dessa bilar när jag blir stor, hehe.
sen åkte vi hem till fisen, tryckte i oss mat, fixade oss och sen kom folket, så blev det lite festtttttt. hade riktigt kul dendär lördagen. bästa evaaaah typ.
ja, söndagen tjillade jag och pluggade heeeeela dagen. måndag tisdag onsdag, skola plugg dans, u name it.
inget kul har hänt, och nu ska jag typ plugga lite mera. har ffs-läxa tills imorn som jag inte är klar med, och matte c prov, fattar inte ett skit. döda mig. men imorn får man lov, så jag står ut en dag till, hehe. måste ta en dusch också, välja kläder och sånt. sen ska jag lägga mig och kolla 'tusen gånger starkare' naiz!
seeeeeee yaaaaaaaaaaaa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0