fb

faaaan va tråkigt de är att läsa om gullivers resor, jonathan swift och nån jäkla bajsdikt. fattar ingenting. gamla svenska och konstiga ord. ingen bryr sig om satir och vad daniel defoe skrev på 1600-talet. ellerrrrrrrr?
har kollat top model också. alla är typ asfula, förutom på bilderna. och tyra är ju såklart dösnygg!
men de verkar ju grymt kul att jobba som modell.
har suttit och kollat igenom lite bilder jag är taggad på på fb. hahahah fan va jag garva. en del är ju så jäkla fula så man dör ju. gamla, fotade på den tiden då man inte kunde klä sig, inte hade smink och hade världens fulaste frisyr. hahahaha. och massa sjuka kommentarer från bland annat enzo från min förra klass. saknar fan broängen.
men fan va kul jag haft en stund nu, hehe. ska borsta gaddarna, kika i garderoben och hoppa i säng. börjar åtta imorn med en tre timmar lång lek. jobbigt.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0