egoboost

jag måste bara säga att jag är så jäkla lycklig. man läser lite statusar på fb, några inlägg i bloggar om att man vill vara som den, ha det, göra så och se ut sådär. och jag förstår, för jag kan också vara sån ibland. bli jätteavundsjuk på andra, som har mycket pengar, massa kläder, åker till miami, har en snygg bil, stort hus, perfekt kropp, jättefin hy och tjockt hår. men som om inte dom som har det är missnöjda över något? jag tror knappast att dom går runt och är lyckliga hela fucking tiden, och aldrig har en dålig hårdag, en finne eller är ledsen över något.
jag har börjat acceptera mig själv så jäkla mycket mer på sistonde, och det är jag så glad över. det mesta är nog tack vare min fina pojkvän som säger till mig hur fin jag är och älskar mig för den jag är. och alla mina underbara vänner som är med mig varje dag, får mig att skratta och le. mitt liv är fan perfekt.
jag kommer aldrig se ut som victoria secret - modellerna eller leva som carrie bradshaw. men jag kan väl vara lycklig för det. när man bara ser upp till alla andra hela tiden och tänker på hur man vill ha det, och inte hur man faktiskt har det nu så blir man aldrig lycklig. man vill bara ha mer och mer och bättre och bättre, och får man inte det, ja då är man olycklig. hur kul är det att sitta och avundas t.ex kenza varje dag, köpa likadana kläder som henne, försöka leva hennes liv. blir man lyckligare då? blir man mer omtyckt? blir man roligare som person? nej, det tycker jag faktiskt inte. ska lyssna på min mamma och sluta läsa bloggar. man blir ju bara avundsjuk när man gör det, så det är väl bättre att sköta sig själv, ta hand om sig själv och umgås med de man älskar.
va dig själv förfan, och om nån inte gillar det så är det dens problem.
fan vad jag älskar mitt liv, och mig själv, haha! jag är så jävla snygg!!!!!!!!!!!!!!
heido

bezta ♥

Kommentarer
Postat av: emma

rätt carro!

2011-05-17 @ 19:15:20
URL: http://differentsound.webblogg.se/
Postat av: ELLEN :D

Så jävla bra! Rock on babe, du är sjukt jävla awesome :D

2011-05-17 @ 21:02:00
URL: http://ellenochvickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0