Danssss

Heyyyy! Sitter på tåget påväg till dansen nu. Softis.
Skolan var rätt chill idag med eget arbete på krimen, lite genomgång på organisation & ledarskapslektionen och knappt nån multimedia, eftersom alla datorer i skolan laggade.

Vi fick en bild skickad idag på vår produkt, så himla kul. Det blev fett snyggt. Inte riktigt som jag tänkt mig, men vafan, de är nice ändå!!!! Jag har fortfarande inte fattat att vi, jag och mina fem vänner ska driva ett företag, ett helt år. Helt själva. Sköta allt. Åh herregud, haha. De är nu man börjar fatta när vi får se produkten och allt. Jag kommer dö när vi har dom i handen. Då är det bara att börja sälja som fan, och de är jag som är försäljningschef! Wehå! De här året kommer bli helt fucking underbart!
Nu kör vi CupCover, haha!

Hörssss senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0