Heje!

Hade en jättekul kväll igår!
På dagen så var ju jag och några från mitt företag i stan och gjorde lite marknadsundersökning. Vi hade även ett lunchmöte och hann gå lite i affärer. Trevligt trevligt! Åkte hem och fixade mig till kvällen. Drog till Alex och hängde med mina fina vänner.
Blev hämtad av ellens pappa nån gång vid 2, och runt tre däckade jag hemma hos Daniel. Skönt!
Vaknade i lagom tid imorse, och på vägen hem hann jag med lite shopping, hehe. Rätt nice!

Har chillat och pluggat lite idag, och nu är jag påväg till dansen. Kommer hem rätt sent, så vi hörs nog imorn. Puss


Kommentarer
Postat av: terese

fett awesome att du kom igår, det ääääägde! :D:D:DD

2011-10-02 @ 22:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0