high on life

HEYYYY! Allt bra eller? Hos mig äre nice! Lyckligaste dagen. Wehååååå! Fick pankisar i skolan och ett gaaaaaaaaanska så bra besked hos tandläkarn. Kunde vart bättre men också sämre.

Ja, tisdag idag och jag har blivit sjukt trött. Jag är såndär som kommer upp rätt lätt på morgonen, för jag vet att jag måste liksom, annars hinner jag inte. Men igår och idag var jag så trött så jag kunde knappt gå upp. Jag snooozade i typ en timme och somnade om direkt när jag stängt av alarmet. SJUUUUKT. Aja, kom i tid, viktigaste!

Börjar egentligen halv tolv på tisdagar, men idag hade vi resursdag, typ = ledig, men inte när man har UF-år inte. Då måste man till skolan och jobba. Woohooo, CupCover är bääääst! Var i skolan vid nio och pluggade. Drog till tandläkarn, gick på typ fem minutos, strosade runt lite i S-tälje C och hittade en möjlig kjol till min outfit på fredag. NIIIIIIICE! Så jävla taggad på livet just nu! WEHÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SNART ARTON OCKSÅ!!!!!!!!!!!!
Ähmenfan, borde fortsätta med plugget nu, men ville bara säga att allt är awesome just nu! Förutom att min bästavän och CC's ekonomichef är magsjuk :'( KRYA PÅ DIGGGGGGGGG! Haha börjar likna mina inlägg i min gamla blogg för typ 2 år sen. Fjooooortizzzzzzzzzzz-skrivningar! Men vem bryr sig??????? POK

mami kom hem med världens finaste pippi-inspirerade tröja till mig från götet!!!!!!!! LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0