Sjuk tjej.

Hei! Ligger i sängen och är fett sjuk :( stackars mig. Mitt huvud typ sprängs och jag snorar och hostar. De började typ i förrgår, igår mådde jag piss i skolan och imorse va det ännu värre. Egentligen gillar jag inte att va hemma från skolan. Visst, de är fett skönt ibland, men jag känner mig som en mes, får dåligt samvete och blir jätterastlös. Har iallafall pluggat lite duktigt idag.

Har egentligen inget mer att säga, så, hörs senare!

1. Såhär snygg var jag igår!
2. Wehå, mamma fixa gratis väska till mig från sats! Kostar egentligen 400 spänn. Fett värt med gratis!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Yeees, jag kan läsa din blogg nu! och se din header tom :D Snygg den är, awesome du är!

2011-10-31 @ 22:26:13
URL: http://ellenochvickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0