Veckorevyn!

När jag tömde brevlådan på vägen in så hittade jag en efterlängtad Veckorevyn. Alltid lika kul att läsa. Men idag var det extra.......kul?! Hittade nämligen mig själv där i, haha. Jag och tg blev ju utfrågade av en tjej när vi var i stan för några veckor sen, vad vi gillade bäst i förra numret. Hon tog namn, ålder och foto och vi båda snackade och moderepotaget och sa att man blev så inspirerad, och man såh vad som var trendigt nu och det fanns båda budget och lite dyrare, så det passar för alla. Antligen så måste hon som frågade oss missuppfattat mig helt, eller så vill dom att tidningen ska vara intressant och drar en fet lögn.... Jag tror på det sista, för såhär stog det att jag hade sagt;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0