Fullt upp

Hej där. Har inte bloggat på 100 år, förlåt. Har inte haft tid, lust eller något att skriva.

Senaste veckan har jag hängt i skolan, pluggat, tränat och träffat min man. Igår var jag hemma hos honom och åt 3-rätters med hans familj. Dennis och hans syster hade lagat. Så duktiga, det var supergott. Vi degade i soffan och kollade 3 filmer!
Har även varit på cirkusföreställning med lite vipmingel innan. Soft!

Sitter och väntar på tåget nu, har precis varit på balett. Jobbigt, men kul. Håller på att hungra ihjäl nu, tur jag har en banan i väskan, hehe. Ska hem och duscha nu och sen däcka i sängen. SKÖÖÖÖNT!

Här kommer lite random bilder från veckan.....


OBS. bilden med mat är inte 3-rättersmiddagen hos Dennis. För er som trodde det alltså. Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0