Mösspåtagning

Åh vilken underbar dag. Och jag tackar Gud att det var så fint väder! Världens bästa dag.

Började med lite sång och rektorstal i skolan. Vi satte på oss mössorna och alla var lyckliga. Sen drog ALLA, i princip hela Stockholms mösspåtagare till medis, haha. Det var proppat med människor och vita mössor överallt. Så himla mysigt! Vi satt hela klassen + typ resten av sjödal och drack och sjöng och hade trevligt. Och så fina vädret.

Eftermiddagen har jag bara spenderat hemma. Ätit tacos och kollat lets dance. Ville egentligen gå ut som alla andra, men är så himla förkyld och känner att jag inte orkar. Skulle inte ha så kul ute, skulle bara vara trött och hängig. Får vila upp mig till valborg haha.

Nu har min man kommit så vi ska mysa .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0