Onsdag

Idag är det onsdag. Och jag var trött. Var på skiva igår. 2 stycken faktiskt. Men va bara på den första en liten kortis för att sen dra till min gamla vän mikaelas skiva. Det var grymt. Träffade en massa fina gamla vänner som jag inte sett på länge. Åh så kul jag hade. Och så mycket jag skrattade. Fina sara, man skrattar alltid med henne. Saknar oss, när vi alla hängde alltid, hela tiden.
Men jag hade grymt kul, men åkte hem i god tid.

Idag var jag lagom trött. Men skoldagen var ändå helt okej, förutom det stora idrottsprovet. Det var ett skämt. Det gick åt helvete. Men nu är det över och snart går jag på lov. Mitt sista lov någonsin......

Hade min nya topp, kär!
Förade med fina vänner innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0