Jag är lyckligare nu

Hej alla!
Idag har varit en bra dag. Jag har läst massa körkortsteori, lekt med valpisen och kört halkbanan. Jiha! Grym jag är, hehe. Jag var otroligt nervös och rädd innan, men det var ju onödigt eftersom det inte alls var svårt eller läskigt. Det var riktigt kul faktiskt. Och jag fick åka med väldigt bra människor. Alla var så snälla och gulliga! Och läraren också. Så himla skönt. Så nu har man det avklarat vilket känns som en befrielse. Ett steg närmare körkortet. Dock är det rätt långt kvar till uppkörning och prov, men ändå. Det känns bra! Nu ska jag åka hem till syster min och planera lite inför vår resa och bara mysa. Så hörs imorgon tror jag!
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0