Jag lever!

Föööör länge sen jag bloggade! Har hänt en del sen sist men orkar inte berätta allt i detalj.
Har iaf varit i Göteborg med familjen. Njöt av staden, besökte Ullared och shoppade lite.
Samma dag som jag kom hem åkte jag till Gotland med 8 fina vänner. Och åh vad mysigt vi hade. Hängde i visby, tog nattdopp, spelade en jävla massa spel, hade kul på kneippbyn och bara mös. Bästa veckan! Jag hade så kul.
Har hunnit träffa min man också, sökt lite jobb, varit på jobbutbildning, övningskört och förälskat mig i grönsaksbuljong. Godaste som finns!
Ja det är väl ungefär det jag har hunnit med under dessa 2 veckor eller vad det nu är.
Hoppas ni haft det fint medans jag varit borta!

Här kommer lite blandade bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0