01:11

Sitter uppe fortfarande och surfar runt på internet. Håller på att kolla smink just nu, behöver verkligen något nytt och riktigt bra. Jag har så himla känslig hy.

Känner mig inte direkt trött än. Sov några timmar idag när jag kom hem, så inte så kontigt kanske. Borde man inte vara utvilad när man varit på spa, haha? Jag gick ju i och för sig upp rätt tidigt imorse för min ansiktsbehandling. Det var så skönt. Hade det så himla bra där borta.

Hoppas på att mamma kommer hem nångång så jag kan visa lite smink jag hittat, och titta på henne med lite ledsna hundögon. Hehe nä, men ska visa vad jag hittat iallafall. Det är också billigare än de andra smink jag vill ha, och har hört mycket bra om detta.
Men ska väl kasta mig i sängen snart. Vill inte sova bort hela söndagen.

SEEAYYAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0