15 februari

Hallå på er!
Hoppas alla hade en gosig dag igår. Klart man firade lite liksom, de måste man ju göra. Jag mötte upp min man på eftermiddagen och köpte med oss thaimat hem. Vi var ensamma så vi satt i soffan hela kvällen och åt mat, kolla tv, käkade vaniljhjärta och choklad och pussades massor såklart. Eller jag käkade, han är ju nyttig. Jag köpte en chokladask till honom trots att han inte äter bara för att jag skulle kunna käka den själv. Skön jag är!
Jag fick ett jättefint halsband av honom, så söt. Hade iofs hintat lite om att jag ungefär ville ha ett sånt, hehe, men ändå!

Har varit hos tandis nu på morgonen och kollat lite. Såg rätt bra ut, så kan bara hoppas på att jag får ta ut rälsen snart.

Ska till skolan nu och jobba UF hela dagen. Helt okej, rätt mycket att göra bara. Vi hörs senare!

Snygg kille för ganska länge sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0