I'm in love!

Heiii!
Gårdagen var typ hemsk, haha. Vi byggde monter i ett garage som var svinkallt och vi alla frös ihjäl. Mina fingrar blev blåa när vi målade. Hemskt. Mådde inte alls bra på kvällen vilket var fett synd då jag skulle på hemmafest och fira världens bästa vän. Men degaden i soffan och somnade kl 23 istället. Soft!

Idag har jag varit ute och flängt med Mamsi och papi. Vi har handlat mat, varit i skärholmen och kollat kakel. Vi ska snart göra om badrummet så vi kollar runt lite efter inspiration mm. Jag kärade ner mig i ett rosa som var helt underbart. Alla som känner mig vet att jag är en sucker för rosa saker, haha. Jag ska ha rosa mosaik i nya badrummet, så är det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0