Relation & sex

Sitter och läser solo, en tidning som jag faktiskt underskattat på sistonde. Eller ja, egentligen gillar jag väl den inte så mycket, modesidorna är rätt tråkiga och de visar lite konstiga kläder. Men något som är riktigt kul i tidningen är relation&sex-sidorna. Det kanske inte alltid är världens bästa tips dom ger, och mycket av det som står vet man redan, men dom skriver det mesta med ett litet stänk av humor. Och jag älskar repotagen där de skriver hur killar tänker, vad dom gillar och hur man läser av deras sätt att mysa, haha. Och det är kul att läsa när folk ställer roliga frågor om sex, snoppar och relationer.
Bästa är ju när killar säger vad dom tänder på. Skrattade lite i min ensamhet åt Måns. Han måste vara den enda som tycker så.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0