Sportlov

Lovet har börjat och jag har glömt bort att blogga. I torsdags drog jag och simmade med syster, det var rätt skönt, men fett jobbigt, haha. Åkte hem och sov hos henne sen. På fredagen var jag ledig så slappade bara hela dagen.
Firade att lovet hade börjat med grabbkväll hos dempa. Badade lite jacuzzi och spelade FIFA. Jag och fyra killar. Jag var stört bra!
Söndagen hängde jag på loppis med mamma och tjänade massa cash, stört bra. På kvällen blev det pokerkväll med Dennis killkompisar. Rätt trevligt sådär, nu har jag lärt mig något nytt. Typ.

Nu är jag påväg till stan för att kolla bio, rätt bra kväll. Hörssss

Går tyvärr inte att ladda upp några bilder nu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0