Sunday

Har precis bänkat mig framför nya säsongen av Big Brother. Spännande, haha. Rätt kul att se faktiskt. Man måste ju vara rätt speciell för att vara med i de här programmet. Kommer nog bli kul.

Min dag har varit helt okej. Vaknade upp hemma hos min man, chillade i soffan innan jag åkte. Efter lite problem med tåg och sånt så var jag äntligen framme hos Viktor. Vi gjorde klart montern och planerade lite inför imorn. Glöm inte att besöka oss på Våga Vara Egen-mässan imorn på stockholmsmässan. 450 UF-företag ställer ut, så ni går garanterat en trevlig shoppingrunda!

Kom hem vid halv 7, fick avokadosallad till middag. Bästa! Har tagit en skön dusch och fixat lite för imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0