Våga Vara Egen 2012


Det som gör mig mest glad i hela filmen börjar på 6.42, när dom visar en film från dom två dagarna!

Den här videon är från prisutdelningen igår på Våga Vara Egen. Slutet av allt. Hela mässan.
Den här filmen får mig att må så bra. Jag kommer titta på den när livet suger. Jag blir lycklig av den. Det var bäst. Så jävla bra. Så jävla mäktigt. Det var två grymma dagar. Trots att vi inte fick nåt pris, så var allt så bra. Jag blir så lycklig över att Sjödal tog hem så många fina priser. Alla presterade så bra och kämpade hårt för att komma hit. Och de som tog priser förtjänade dom mest av alla.
Samtidigt som jag blir lycklig vill jag bara gråta. Kanske glädjetårar, för att det var så bra?! eller för att det nu är över. De vi väntat på i nästan tre år. De vi kämpat för i 6 månader. Det vi lagt ner så mycket tid på. Det vi sett fram emot hur länge som helst. Nu är det slut. Men jag kommer aldrig glömma dessa två dagar. Vi hade så himla roligt, träffade massa fina människor, hittade grymt coola företag och pratade med viktiga människor. Åh bästa CupCover. Vi är så jäkla grymma. Och alla andra företag på Sjödalsgymnasiet. Alla företag i hela stockholm var bra. Nu ser vi fram emot SM. Där kommer jag hänga, heja på våra bästa och shoppa massa bra saker. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0