4 fucking dagar

Sitter och taggar inför studenten nu, det är bara 4 dagar kvar. Helt jävla ofattbart. De här 3 åren har gått förjävla fort. Speciellt det sista.

Jag har fortfarande inte köpt skor, vilket gör mig lite stressad, haha. Har beställt en klänning också som jag verkligen hoppas hinner komma innan fredag. Annars dör jag. Nej, det gör jag inte, jag har ju en annan fin, men helst av allt vill jag ha den andra. Jag vet att typ halva svergies studenter också kommer ha en sån klänning, men jag bryr mig faktiskt inte. Ingen av mina närmsta vänner har iaf en sån, och det viktigaste är att jag känner mig fin, vilket jag antagligen kommer göra i den klänningen om den hinner komma och passar och så. Jag håller tummarna!

Åh kan inte fatta attt det är fyra dagar kvar. Har gått 12 år i skolan för att få uppleva den dagen. Den kommer bli bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bästa SMEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0