Långa dag

Hej på er! Denna tisdag har varit väldigt lång, och längre blir den.

Var i skolan vid nio imorse. Hängde på mickes spanska lite.
Vi hade bolagsstämma med företaget idag. Vi har nu stängt ner vårt företag cupcover. Lite sorgligt faktiskt. Det kommer kännas tomt, haha. Men det har varit ett jävligt kul och lärorikt år.

Efter skolan drog jag till stan med Micke. Vi gick runt i affärer på jakt efter en klänning till skivan. Bokade även sminkning på torsdag innan skivan. Toppennnnn!!!!!! Kommer bli så jävla bra. Hittade även en klänning som får funka till skivan nu. Svart, enkel & snygg. Det blir nog bra. Får piffa upp med accessoarer och smink. Har dock ingen aning om vad jag ska göra med håret......men det löser sig! Fan vad taggad jag är!

Nu ska jag på riskettan på körskolan. Döda mig någon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0