Tatueringar

Alltså jag är så sjukt sugen på en tatuering nu så det är typ de enda jag tänker på, haha. Blev inspirerad av rosanna på jobbet som hade massa fina. Men det var en jag fastnade för och tänker härma henne med den, hehe. Det är en tatuering som jag, mamma och syster ska göra tillsammans då, om dom vill såklart. Men jag älskart! Sen har jag en annan i åtanke också med min bästis, och sen vill jag göra någon egen. Åh vad jag är sugen. Men ska fundera lite till. Man vill ju inte ta fel beslut.

Ja som ni kanske förstår så har jag jobbat idag. Jobbade med rosanna och hon va så skön. Gud va kul vi hade!
Har inte hunnit med mycket mer än så. Kom hem till en god middag och nu har jag och syster haft lite soffhäng. Ska snart ut med vovvisarna en sista gång och sen blir det bedtime. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0